אפיון חווית משתמש

לפני שנתחיל תהליך פיתוח אפליקציה למובייל או לווב, תמיד נתחיל משלב א׳: אפיון חווית משתמש.
לאפיון חווית משתמש יש יתרון חד משמעי: הוא יאפשר לנו להפעיל את המשתמשים שלנו, יניע אותם לפעולה שאנו רוצים שהם יעשו
ויגרום להם לגשת למקום שאנו רוצים לכוון אותם הכי מהר ופשוט שאפשר.
אפיון חווית משתמש הוא כמו ה- Waze של האפליקציה שלכם.
איך נניע את המשתמשים באפליקציה לפעולה? בעזרת חוויה אנושית אינטואיטיבית אשר תהליך אפיון חווית משתמש יאפשר להם.
תפקידו של מאפיין חווית משתמש היא ליצור חוויה נעימה למשתמשי האפליקציה בתהליך ההתמצאות שלהם.

אפיון חווית משתמש
אפיון חווית משתמש

 

מה כולל אפיון חווית משתמש

אפיון חוויית משתמש מכיל בתוכו את כל האלמנטים של הקשר שבין משתמש הקצה לבין האפליקציה שלכם, התהליכים שלה, והשימושים שלה.
כדי ליצור אפיון חווית משתמש איכותי, חשוב שהמאפיין שלכם יבין את כל הצרכים המדוייקים של המשתמש, באופן הכי פשוט ומבלי שיצטרך
׳לאבד׳ בתוך האפליקציה שלכם. משתמש שמרגיש אבוד / לא מבין / לא מתמצא בתוך האפליקציה שלכם – ינטוש אותה מהר מאד.
מיותר לומר שאפליקציה פשוטה, חדה, ברורה, אשר נעים לשהות בה תשמור לכם על כמות גדולה יותר של משתמשים.

בשנים האחרונות קיים ריבוי עצום של אפליקציות ומערכות ממוחשבות, וכולם מבינים כמה חשוב צוות חווית משתמש UX מקצועי ומנוסה.
שוק ההייטק העולמי החל לגייס לשורותיו צוותי חווית משתמש UX בכמויות גבוהות ללא שיעור.

________________

מה צריך כדי לבחור מומחה אפיון חווית משתמש איכותי

ריכזנו כאן את היסודות שיסייעו לכם לבחור מאפיין חווית משתמש UX חדש:

  • הכנת תכנית מוגדרת מראש

    תכננו את הנושאים העיקריים שחשוב לכם שמאפיין חווית משתמש UX יבין על המוצר שלכם.
    ככל שתבינו אתם (!) מראש מה אתם רוצים שהמשתמש יחווה באפליקציה שלכם – כך יהיה קל יותר למאפיין להבין את המיזם שלכם.

  • בחירת צוות עם נסיון מוכח

    חשוב שתוודאו שהצוות או המאפיין שבחרתם, מנוסה במערכות או אפליקציות מהתחום של המיזם שלכם.

  • שיתוף ידע מצד מאפיין חווית המשתמש

    לפני סגירת העיסקה חשוב מאד לשוחח עם מומחה חווית משתמש ולבדוק מה הוא מבין על הפרוייקט שלכם.
    אל תסתפקו בשיחה עם מחלקת פיתוח אפליקציות בטרם שוחחתם עם האחראי על אפיון חווית משתמש UX.

  • הבנה עסקית של מאפיין חווית משתמש

    מומחה חווית משתמש טוב אמור להבין את המטרות העסקיות שלכם בטרם יתחיל תהליך אפיון חווית משתמש.
    הוא אמור בסופו של דבר לדאוג לכם ל: שימור לקוחות (משתמשים), שירות לקוחות וקידום האפליקציה שלכם –
    לא פחות מזה.

________________

למידע נוסף בנושא אפיון חווית משתמש ניתן לפנות אל: עידית משען 03-5755477 (שלוחה 1)